Programatzeko tresnak

HAUR HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD BERTSIOA DESKARGATZEKO

 

ESPAZIOAK IKASTETXEKO ESPAZIOAK ETA ESKOLAZ KANPOKO JARDUERAK ETA JARDUERA OSAGARRIAK

 

HAUR HEZKUNTZA

HELBURUAK

 

  • Ikastetxeko espazioen diseinua eta erabilera genero-ikuspegitik analizatzea.
  • Espazioak hezkidetzarako espazio bihurtzeko egin daitezkeen balizko hobekuntzak planifikatzea.
  • Eskolaz kanpoko jardueren eta jarduera osagarrien plangintza genero-ikuspegitik analizatzea.
  • Eskolaz kanpoko jarduerek eta jarduera osagarriek estereotipo sexisten aurkako lanketak egiteko ematen dituzten aukerak aztertzea.
  • Hezkuntza-komunitatearen lankidetza integratzea izaera hezkidea duen ikastetxe bat lortzera bideratutako hobekuntzetan.
  • Ikastetxeko espazio komunak partekatzea eta espazio horiez gozatzea

 

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

IRIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

  • Analisia
  • Pentsamendu kritikoa
  • Parte-hartze aktiboa
  • Konpromisoa
  • Berdintasuna
  • Errespetua
  • Ikastetxeko espazioen diseinua aztertzea, neskek eta mutilek nola erabiltzen dituzten aintzat hartuta.
  • Ikastetxeko espazioen erabileran dauden desberdinkeria-egoerak hautematea.
  • Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea.
  • Jolastokiaren erabilera ekitatiboaz gozatzea.
  • Behar duenari laguntza eskaintzea
  • Aktiboki parte hartzea jolastokiaren diseinu eta/edo erabilera berrian.
  • Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea
     

 

 

 

HAUR HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD BERTSIOAN DESKARGATZEKO

 

ESPAZIOAK IKASTETXEKO ESPAZIOAK ETA ESKOLAZ KANPOKO JARDUERAK ETA JARDUERA OSAGARRIAK

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

HAUR HEZKUNTZA

IKASLEAK ONDORENGOA LOR DEZAN...

HAU EGITEN DUT………………….

  • ·         Ikastetxeko espazioen diseinua aztertzea, neskek eta mutilek nola erabiltzen dituzten aintzat hartuta.

    ·         Ikastetxeko espazioen erabileran dauden desberdinkeria-egoerak hautematea.

    ·         Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea.

    ·         Jolastokiaren erabilera ekitatiboaz gozatzea.

    ·         Behar duenari laguntza eskaintzea

    ·         Aktiboki parte hartzea jolastokiaren diseinu eta/edo erabilera berrian.

    Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea

 

 

 

LEHEN HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD BERTSIOAN DESKARGATZEKO

 

ESPAZIOAK IKASTETXEKO ESPAZIOAK ETA ESKOLAZ KANPOKO JARDUERAK ETA JARDUERA OSAGARRIAK

 

LEHEN HEZKUNTZA

HELBURUAK

 

  • Ikastetxeko espazioen diseinua eta erabilera genero-ikuspegitik analizatzea.
  • Espazioak hezkidetzarako espazio bihurtzeko egin daitezkeen balizko hobekuntzak planifikatzea.
  • Eskolaz kanpoko jardueren eta jarduera osagarrien plangintza genero-ikuspegitik analizatzea.
  • Eskolaz kanpoko jarduerek eta jarduera osagarriek estereotipo sexisten aurkako lanketak egiteko ematen dituzten aukerak aztertzea.
  • Hezkuntza-komunitatearen lankidetza integratzea izaera hezkidea duen ikastetxe bat lortzera bideratutako hobekuntzetan.
  • Ikastetxeko espazio komunak partekatzea eta espazio horiez gozatzea

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

ERIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

● Analisia

● Pentsamendu kritikoa

Parte-hartze aktiboa

● Konpromisoa

● Berdintasuna

● Errespetua

 

 

  • ● Ikastetxeko espazioen diseinua aztertzea, neskek eta mutilek nola erabiltzen dituzten aintzat hartuta.

    Ikastetxeko espazioen erabileran dauden desberdinkeria-egoerak hautematea.

    Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea.

    ●  Jolastokiaren erabilera ekitatiboaz gozatzea.

    ●  Behar duenari laguntza eskaintzea

    Aktiboki hartzea parte jolastokiaren diseinu eta/edo erabilera berrian.

  • Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea

 

 

 

 

LEHEN HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD BERTSIOAN DESKARGATZEKO

 

ESPAZIOAK IKASTETXEKO ESPAZIOAK ETA ESKOLAZ KANPOKO JARDUERAK ETA JARDUERA OSAGARRIAK

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

LEHEN HEZKUNTZA

IKASLEAK ONDORENGOA LOR DEZAN...

HAU EGITEN DUT………………….

● Ikastetxeko espazioen diseinua aztertzea, neskek eta mutilek nola erabiltzen dituzten aintzat hartuta.

Ikastetxeko espazioen erabileran dauden desberdinkeria-egoerak hautematea.

●  Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea.

● Jolastokiaren erabilera ekitatiboaz gozatzea.

● Behar duenari laguntza eskaintzea

● Aktiboki hartzea parte jolastokiaren diseinu eta/edo erabilera berrian.

Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea

 

 

BIGARREN HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD BERTSIOAN DESKARGATZEKO

 

ESPAZIOAK IKASTETXEKO ESPAZIOAK ETA ESKOLAZ KANPOKO JARDUERAK ETA JARDUERA OSAGARRIAK

 

BIGARREN HEZKUNTZA

HELBURUAK

 

  • Ikastetxeko espazioen diseinua eta erabilera genero-ikuspegitik analizatzea.
  • Espazioak hezkidetzarako espazio bihurtzeko egin daitezkeen balizko hobekuntzak planifikatzea.
  • Eskolaz kanpoko jardueren eta jarduera osagarrien plangintza genero-ikuspegitik analizatzea.
  • Eskolaz kanpoko jarduerek eta jarduera osagarriek estereotipo sexisten aurkako lanketak egiteko ematen dituzten aukerak aztertzea.
  • Hezkuntza-komunitatearen lankidetza integratzea izaera hezkidea duen ikastetxe bat lortzera bideratutako hobekuntzetan.
  • Ikastetxeko espazio komunak partekatzea eta espazio horiez gozatzea

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

IRIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

· Analisia

· Pentsamendu kritikoa

· Parte-hartze aktiboa

· Konpromisoa

· Berdintasuna

· Errespetua

 

 

  • · Ikastetxeko espazioen diseinua aztertzea, neskek eta mutilek nola erabiltzen dituzten aintzat hartuta.

    · Ikastetxeko espazioen erabileran dauden desberdinkeria-egoerak hautematea.

    · Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea.

    · Jolastokiaren erabilera ekitatiboaz gozatzea.

    · Behar duenari laguntza eskaintzea

    · Aktiboki parte hartzea jolastokiaren diseinu eta/edo erabilera berrian.

    · Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea

 

 

 

 

BIGARREN HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD BERTSIOAN DESKARGATZEKO

 

ESPAZIOAK IKASTETXEKO ESPAZIOAK ETA ESKOLAZ KANPOKO JARDUERAK ETA JARDUERA OSAGARRIAK

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

BIGARREN HEZKUNTZA

IKASLEAK ONDORENGOA LOR DEZAN...

HAU EGITEN DUT…

  • · Ikastetxeko espazioen diseinua aztertzea, neskek eta mutilek nola erabiltzen dituzten aintzat hartuta.

    · Ikastetxeko espazioen erabileran dauden desberdinkeria-egoerak hautematea.

    · Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea.

    · Jolastokiaren erabilera ekitatiboaz gozatzea.

    · Behar duenari laguntza eskaintzea

    · Aktiboki parte hartzea jolastokiaren diseinu eta/edo erabilera berrian.

    · Espazioen erabilera ekitatiboa hobetzeko ekarpenak egitea