Programatzeko tresnak

HAUR HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD-EN DESKARGATU

 

GATAZKAK MODU BAKETSUAN ERALDATZEA, ELKARBIZITZA POSITIBORAKO PROIEKTUEN BIDEZ.

 

HAUR HEZKUNTZA

HELBURUAK

  • Genero-bereizketarik gabeko txokoak erabiltzea.

  • Zaintzan trebatzea, jolasaren bitartez

  • Emozioak aitortzen eta izendatzen ikastea.

  • Kideei mugak jartzen jakitea.

  • Gustatzen zaizkigun eta gustatzen ez zaizkigun jarrerak ikusaraztea.

  • Egunero jasotzen ditugun zaintzak aitortzea.

  • Estereotiporik jabeko jarduerez gozatzea

 

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

IRIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

Analisia

Pentsamendu kritikoa

Parte-hartze aktiboa

Konpromisoa

Berdintasuna

Errespetua

 

  • Berdintasunez okupatzen ditu jolaserako eremuak.

  • Ikasgelako objektuak zaintzeko estrategiak ditu.

  • Bere emozioak identifikatu eta izendatzen ditu.

  • Ezetz esaten eta besteen ezetzak errespetatzen daki.

  • Errespetatu egiten ditu kideek ezarritako mugak.

  • Badaki esaten zer gustatzen zaion eta zer ez.

  • Jasotzen dituen zaintzak aitortzen ditu.

  •  Ikasgelako jarduerez gozatzen du

 

 

 

 

HAUR HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD-EN DESKARGATU

 

        GATAZKAK MODU BAKETSUAN ERALDATZEA, ELKARBIZITZA POSITIBORAKO PROIEKTUEN BIDEZ.

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

HAUR HEZKUNTZA

IKASLEAK ONDORENGOA LOR DEZAN...

HAU EGITEN DUT………………….

  • Berdintasunez okupatzea jolaserako eremuak.

  • Ikasgelako objektuak zaintzeko estrategiak izatea

  • Bere emozioak identifikatu eta izendatzea

  • Ezetz esaten eta besteen ezetzak errespetatzea

  • Errespetatzea kideek ezarritako mugak.

  • Zer gustatzen zaion eta zer ez esaten jakitea

  • Jasotzen dituen zaintzak aitortzea

 

 

 

LEHEN HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD-EN DESKARGATU

 

                    GATAZKAK MODU BAKETSUAN ERALDATZEA, ELKARBIZITZA POSITIBORAKO PROIEKTUEN BIDEZ.

 

 

LEHEN HEZKUNTZA

HELBURUAK

  • “Enpatia” kontzeptua ikastea eta praktikan jartzea.

  • Gatazka zerk sortzen digun aztertzea.

  • Konponbide baketsuak bilatzea.

  •  Gatazkei buruz eztabaidatzea eta argudiatzea.

  • Elkar zaintzea, taldean eta indibidualki.

  • Gure emozioak eta emozio horiek eragiten dizkiguten erreakzioak ezagutzea.

  • Gainerakoen espazioa eta gauzak errespetatzea.

  • Taldearen materiala errespetatzea, denona delako

  • Ikasgelan giro atsegina eta zaintzarako eremuak eraikitzea.

 

 

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

IRIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

Azterketa

Pentsamendu kritikoa.

Parte-hartze aktiboa.

Konpromisoa.

Berdintasuna.

Errespetua

  • Jarrera enpatikoa agertzea gatazka jakinen aurrean.

  • Gai izatea gatazkaren kausa identifikatzeko.

  • Norberaren emozioak identifikatzea eta izendatzea.

  • Gatazkak modu baketsuan konpontzeko tresnak izatea.

  • Ingurua zaintzea.

  • Ikaskideak zaintzea.

  • Ikaskideen espazioa errespetatzea.

  • Norberaren materiala eta besteena errespetatzea

  • Ikasgelan espazio atsegin bat eraikitzen laguntzea.

 

 

 

LEHEN HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD-EN DESKARGATU

 

        GATAZKAK MODU BAKETSUAN ERALDATZEA, ELKARBIZITZA POSITIBORAKO PROIEKTUEN BIDEZ.

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

LEHEN HEZKUNTZA

IRAKASLEAK ONDORENGOA LOR DEZAGUN...

HAU EGITEN DUT………………….

  • Jarrera enpatikoa agertzea gatazka jakinen aurrean.

  • Gai izatea gatazkaren kausa identifikatzeko.

  • Norberaren emozioak identifikatzea eta izendatzea.

  • Gatazkak modu baketsuan konpontzeko tresnak izatea.

  • Ingurua zaintzea.

  • Ikaskideak zaintzea.

  • Ikaskideen espazioa errespetatzea.

  • Norberaren materiala eta besteena errespetatzea

  • Ikasgelan espazio atsegin bat eraikitzen laguntzea.

 

 

BIGARREN HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD-EN DESKARGATU

 

   GATAZKAK MODU BAKETSUAN ERALDATZEA, ELKARBIZITZA POSITIBORAKO PROIEKTUEN BIDEZ.

 

BIGARREN HEZKUNTZA

HELBURUAK

  • Gatazken aurrean dauzkagun emozioak, erreakzioak eta estrategiak identifikatzea.

  • Elkarrizketarako jarrera irekiarekin eztabaidatzea.

  • Entzute aktiboa egitea.

  • Bereziki zaurgarriak diren pertsonenganako enpatia erakustea.

  • Eskola-jazarpenaren inguruan genero-ikuspegitik gogoeta egitea.

  • Jazarpenaren kontra posizionatzea.

  • Iritzi kritikoa ematea maskulinitate berdinzaleei eta feminitate ahaldunduei buruz.

  • Inguruko produktu kulturaletan maskulinitateak eta feminitateak nola eraikitzen diren aztertzea: filmak, eleberriak, bideo-jokoak, abestiak, etab.

 

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

IRIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

  • Azterketa

  • Pentsamendu kritikoa.

  • Parte-hartze aktiboa.

  • Konpromisoa.

  • Berdintasuna.

  • Errespetua.

 

  • Emozioak identifikatzea eta izendatzea.

  • Gatazkei heltzeko tresnak edukitzea.

  • Eztabaidatzen eta elkarrizketak izaten jakitea.

  • Jarrera enpatikoa agertzea gatazka eta kontrako egoera jakin batzuetan.

  • Genero-ikuspegia aintzat hartzen duen ikuspegi kritikoa izatea eskola-jazarpenarekiko.

  • Berdintasunean oinarritutako maskulinitate- eta feminitate-eredu berriak baloratzea eta eredu horiek eraikitzen laguntzea.

  • Produktu kulturaletan presente dauden genero-estereotipoak identifikatzea.

 

 

 

BIGARREN HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD-EN DESKARGATU

 

        GATAZKAK MODU BAKETSUAN ERALDATZEA, ELKARBIZITZA POSITIBORAKO PROIEKTUEN BIDEZ.

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

BIGARREN HEZKUNTZA

IKASLEEK ONDORENGOA LOR DEZATEN...

HAU EGITEN DUT………………….

  • Emozioak identifikatzea eta izendatzea.

  • Gatazkei heltzeko tresnak edukitzea.

  • Eztabaidatzen eta elkarrizketak izaten jakitea.

  • Jarrera enpatikoa agertzea gatazka eta kontrako egoera jakin batzuetan.

  • Genero-ikuspegia aintzat hartzen duen ikuspegi kritikoa izatea eskola-jazarpenarekiko.

  • Berdintasunean oinarritutako maskulinitate- eta feminitate-eredu berriak baloratzea eta eredu horiek eraikitzen laguntzea.

  • Produktu kulturaletan presente dauden genero-estereotipoak identifikatzea.