Arnasaren aingura

SINTONIA UNEA

 

 ARNASAREN AINGURA

Praktika honetan, arreta norberaren arnasan jartzea da helburua. Ariketa honen bidez, estresari, antsietateari eta emozio zailei aurre egiteko gaitasunak garatzen dira; are gehiago, kontzentratzeko gaitasuna ere lantzen da.

 

HELBURUAK

  • Arreta lantzea
  • Norberaren kontzientzia edo autokontzientzia modu lagunkoian areagotzea

 

 GARAPENA

Hasteko, jardueraren helburuak azalduko dizkiegu ikasleei.Irakasleak ikasgelan bilduko ditu ikasleak. Postura eroso batean esertzeko eta gidatutako mindfulness saioetan arreta jartzeko eskatuko zaie ikasleei.

Erleen arnasketa edo Bhramari Pranayama ariketa erraza baina oso eraginkorra da arreta arnasa bideratzeko eta gogoa asaldura, frustrazioa, antsietatea askatzeko eta haserrea kentzeko. Bere praktika oso konplexua ez denez, edonon eta baita txikitatik ere egin daiteke. Belarriak estaltzean, begiak ixtean datza, eta airea arnasten dugunean "m" letra ahoskatu behar da arnasa amaitu arte.

Zalantzarik gabe, praktikatzeko ariketa erraza da beharrezkoa da arnasketa diafragmatikoa ikastea denbora gehiagoz arnastu ahal izateko. Ariketa nahi adina aldiz egin daiteke, baina komeni da errepikapen gutxirekin hastea eta pixkanaka handitzea. Ekintza honen ondorioz ateratzen den soinua erle baten zurrumurruaren antzekoa da, horregatik jarduera horri "Bee Breathing" deritzo.

Irakasleak saio gidatuan parte hartzeko edo behatzaile hutsa izateko aukera du.

“Erleen arnasketa” audioa erabiliko dugu

Halaber, irakasleak galdera hauek egin diezazkieke ikasleei:

Zer nabaritu duzue?  Zer sentitu duzue?  Zerbait sentitu duzue gorputzean? Adibidez: arintasuna, astuntasuna, inurridura, hotza, beroa, beste zerbait... Gogoratzen duzue beste pentsamendu edo sentsaziorik? Zuen pentsamenduak batetik bestera zebiltzala nabaritu duzue?

 

IRAUPENA

7 minutu

 

BALIABIDEAK

Erleen arnasketa. https://youtu.be/Uu4YyainxFA

 

ARNASAREN AINGURA