Arconada Melero, M. A. (2011). Convivir en igualdad: prevencion de violencia masculina hacia las mujeres en todas las etapas educativas. UNED

Arnot, M. (2009). Coeducando para una ciudadanía en igualdad. Madril: Ministerio de Educación eta Morata argitaletxea.

Bonal, X. (1997). Las actitudes del profesorado ante la coeducación. Propuestas de intervención. Bartzelona: Graó.

Coll-Planas, G. eta Vidal, M. (2013). Dibujando el género. Bartzelona-Madril: Egales argitaletxea.

Díaz Aguado, M. J. (2010). Igualdad y prevención de la violencia de género en la adolescencia. Madril: Ministerio de Sanidad y Política Social.

Esteban, M. L. (2017.) Feminismoa eta politikaren eraldaketak. Zarautz. Susa Argitaletxea.

Odriozola, X. (2019). Ongiz-on! Maskulinitate tradizionala eraisten eta berdintasunaren eraikuntzan gizonen parte hartzea sustatzen. Donostia: Erein.

Moreno Llaneza, María Antonia. Queremos coeducar:

https://issuu.com/marianmoreno/docs/queremoscoeducar__2_

Lagarde, L. (2005). Para mis socias de la vida. Madril. Horas y horas argitaletxea

Subirats, M. y Tomé, A. (2010): Balones fuera. Reconstruir los espacios desde la coeducación. Bartzelona: Octaedro.

Valcarcel, A. (2012). Feminismo en el mundo global. Madril: Ediciones Cátedra

Varela, N. (2013). Feminismo para principiantes. Bartzelona. B argitaletxea.

Simón Rodriguez, M. E. (2011). La igualdad también se aprende. Cuestión de coeducación. Madril: Narcea argitaletxea.

Emakunderen argitalpenak deskargatzeko:

Espinosa, M. A. (2006). Genero rolak eta familia ereduak. Sare 2005. Nazioarteko kongresua: “Egungo neskak, etorkizuneko emakumeak”, 31-39. Gasteiz: Emakunde.

http://www.emakunde.euskadi.net/contenidos/informacion/pub_jornadas/eu_emakunde/adjuntos/sare2005_eu.pdf

Emakunde. (1988). Hizkuntza hitzak baino zeozer gehiago. Hizkuntzaren erabilera ez-sexistarako proposamenak. Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritza.

http://www.emakunde.euskadi.net/contenidos/informacion/pub_folletos/eu_emakunde/adjuntos/lenguaje_no_sexista_eu.pdf

Emakunde. (1993). Testu liburuen bidez zabaltzen al ditugu sexu-baloreak? Vitoria-Gasteiz: Hezkuntza, Unibertsitatea eta Ikerketa Saila. Eusko Jaurlaritza.

http://www.emakunde.euskadi.net/contenidos/informacion/pub_folletos/eu_emakunde/adjuntos/folletos.h01.testu.liburuen.bidez.zabaltzen.al.ditugu.sexu-baloreak.pdf

Emakunde. (1993). Nola landu eta aukeratu hezkidetzako ikasmaterialak. Vitoria-Gasteiz: Hezkuntza, Unibertsitatea eta Ikerketa Saila. Eusko Jaurlaritza.

http://www.emakunde.euskadi.net/u72-publicac/eu/contenidos/informacion/pub_folletos/eu_emakunde/adjuntos/folletos.h02.nola.landu.eta.aukeratu.hezkidetzako.ikasmaterialak.pdf

Emakunde. (2008). Gizonak, berdintasuna eta maskulinotasun berriak. Vitoria-Gasteiz: Emakunde.

http://www.berdingune.euskadi.net/u89-congizon/eu/contenidos/enlace/enlaces_mochila_gizonduz/eu_gizonduz/adjuntos/guia_masculinidad_eusk.pdf

Emakunde. (2008). Euskararen erabilera ez sexista. Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritza.

http://www.emakunde.euskadi.net/contenidos/informacion/pub_guias/eu_emakunde/adjuntos/eusk_gida_eu.pdf

Emakunde. (2008). Hezkuntzan erabiltzeko hizkuntza-jarraibideak. Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritza.

http://www.emakunde.euskadi.net/contenidos/informacion/pub_guias/eu_emakunde/adjuntos/guia_leng_educ_eu.pdf