Programatzeko tresnak

HAUR HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD-EN DESKARGATU

2.ZUTABEA. HIZKUNTZAREN ETA IRUDIEN ERABILERA EZ-SEXISTA. HAUR HEZKUNTZA

 

HAUR HEZKUNTZA

HELBURUAK

  • Ikasgeletan eta, oro har, ikastetxean erabiltzen dugun hizkuntzan sexismoa identifikatzea.
  • Ahozko eta idatzizko hizkuntza nola erabiltzen ditugun aztertzea. Halaber, zenbait esparrutan (publizitatea, komunikabideak, aisialdia, testu akademikoak eta abar) erabiltzen diren irudietan ageri den sexismoa aztertzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabilera dela-eta, alternatiba ez-sexistak eskaintzea eta erabiltzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabileran dauden genero-desparekotasunak antzematea, eta estereotipo sexistei aurre egitea.
  • Ikasgelako eta ikastetxeko eguneroko zereginetan, hizkuntza eta irudi ez-sexistak erabiltzea.

 

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

IRIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

  • Analisia
  • Pentsamendu kritikoa
  • Parte-hartzea
  • Konpromisoa
  • Berdintasuna
  • Errespetua

 

  • Hizkuntzaren erabilera sexistaren ezaugarriak antzematen ditu, eta alternatiba ez-sexistak aurkitzen ditu.
  • Irudiak genero-ikuspegitik aztertzeko adierazleak identifikatzen ditu.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabileran dauden genero-desparekotasunak identifikatzen ditu.
  • Garrantzia ematen dio hizkuntzaren erabilera ez-sexistari, estereotiporik gabeko ezagutzak norbereganatu eta transmititzeko.
  • Hizkuntzaren erabilera ez-sexistaren aldeko jarrera du, pertsona guztiak barne hartzen dituelako.
  • Irudi sexistak baztertzen ditu, desparekotasuna eta diskriminazioa sustatzen dituzte-eta.
  • Hizkuntza eta irudi ez-sexistak erabiltzen ditu.
  • Hizkuntza sexista erabiltzen badu, aitortu egiten du, eta ahaleginak egiten ditu berriro horrelakorik gerta ez dadin.

 

 

HAUR HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD-EN DESKARGATU

 

2.ZUTABEA. HIZKUNTZAREN ETA IRUDIEN ERABILERA EZ-SEXISTA. HAUR HEZKUNTZA

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

HAUR HEZKUNTZA

IKASLEAK ONDORENGOA LOR DEZAN...

HAU EGITEN DUT………………….

  • Ikasgeletan eta, oro har, ikastetxean erabiltzen dugun hizkuntzan sexismoa identifikatzea.
  • Ahozko eta idatzizko hizkuntza nola erabiltzen ditugun aztertzea. Halaber, zenbait esparrutan (publizitatea, komunikabideak, aisialdia, testu akademikoak eta abar) erabiltzen diren irudietan ageri den sexismoa aztertzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabilera dela-eta, alternatiba ez-sexistak eskaintzea eta erabiltzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabileran dauden genero-desparekotasunak antzematea, eta estereotipo sexistei aurre egitea.
  • Ikasgelako eta ikastetxeko eguneroko zereginetan, hizkuntza eta irudi ez-sexistak erabiltzea.

 

 

 

LEHEN HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD-EN DESKARGATZEKO

2.ZUTABEA. HIZKUNTZAREN ETA IRUDIEN ERABILERA EZ-SEXISTA. LEHEN HEZKUNTZA

 

 

LEHEN HEZKUNTZA

HELBURUAK

  • Ikasgeletan eta, oro har, ikastetxean erabiltzen dugun hizkuntzan sexismoa identifikatzea.
  • Ahozko eta idatzizko hizkuntza nola erabiltzen ditugun aztertzea. Halaber, zenbait esparrutan (publizitatea, komunikabideak, aisialdia, testu akademikoak eta abar) erabiltzen diren irudietan ageri den sexismoa aztertzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabilera dela-eta, alternatiba ez-sexistak eskaintzea eta erabiltzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabileran dauden genero-desparekotasunak antzematea, eta estereotipo sexistei aurre egitea.
  • Ikasgelako eta ikastetxeko eguneroko zereginetan, hizkuntza eta irudi ez-sexistak erabiltzea.
  • Hizkuntzaren erabilera inklusiboa balioestea.

 

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

IRIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

Analisia

Pentsamendu kritikoa

Parte-hartzea

Konpromisoa

Berdintasuna

Errespetua

Sormena

 

  • Hizkuntzaren erabilera sexistaren ezaugarriak antzematen ditu, eta alternatiba ez-sexistak aurkitzen ditu.
  • Irudiak genero-ikuspegitik aztertzeko adierazleak identifikatzen ditu.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabileran dauden genero-desparekotasunak identifikatzen ditu.
  • Garrantzia ematen dio hizkuntzaren erabilera ez-sexistari, estereotiporik gabeko ezagutzak norbereganatu eta transmititzeko.
  • Hizkuntzaren erabilera ez-sexistaren aldeko jarrera du, pertsona guztiak barne hartzen dituelako.
  • Irudi sexistak baztertzen ditu, desparekotasuna eta diskriminazioa sustatzen dituzte-eta.
  • Hizkuntza eta irudi ez-sexistak erabiltzen ditu.
  • Talde-jardueretan gozatu egiten du.
  • Hizkuntza eta irudi ez-sexistak erabiltzeko ekarpenak egiten ditu.
  • Hizkuntza sexista erabiltzen badu, aitortu egiten du, eta ahaleginak egiten ditu berriro horrelakorik gerta ez dadin.

 

     

 

LEHEN HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD-EN DESKARGATU

2.ZUTABEA. HIZKUNTZAREN ETA IRUDIEN ERABILERA EZ-SEXISTA. LEHEN HEZKUNTZA

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

LEHEN HEZKUNTZA

IRAKASLEAK ONDORENGOA LOR DEZAGUN...

HAU EGITEN DUT………………….

  • Ikasgeletan eta, oro har, ikastetxean erabiltzen dugun hizkuntzan sexismoa identifikatzea.
  • Ahozko eta idatzizko hizkuntza nola erabiltzen ditugun aztertzea. Halaber, zenbait esparrutan (publizitatea, komunikabideak, aisialdia, testu akademikoak eta abar) erabiltzen diren irudietan ageri den sexismoa aztertzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabilera dela-eta, alternatiba ez-sexistak eskaintzea eta erabiltzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabileran dauden genero-desparekotasunak antzematea, eta estereotipo sexistei aurre egitea.
  • Ikasgelako eta ikastetxeko eguneroko zereginetan, hizkuntza eta irudi ez-sexistak erabiltzea.
  • Hizkuntzaren erabilera inklusiboa balioestea.
  •  

 

 

 

BIGARREN HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD-EN DESKARGATZEKO

 

2.ZUTABEA. HIZKUNTZAREN ETA IRUDIEN ERABILERA EZ-SEXISTA. BIGARREN HEZKUNTZA

 

 

BIGARREN HEZKUNTZA

HELBURUAK

  • Ikasgeletan eta, oro har, ikastetxean erabiltzen dugun hizkuntzan sexismoa identifikatzea.
  • Ahozko eta idatzizko hizkuntza nola erabiltzen ditugun aztertzea. Halaber, zenbait esparrutan (publizitatea, komunikabideak, aisialdia, testu akademikoak eta abar) erabiltzen diren irudietan ageri den sexismoa aztertzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabilera dela-eta, alternatiba ez-sexistak eskaintzea eta erabiltzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabileran dauden genero-desparekotasunak antzematea, eta estereotipo sexistei aurre egitea.
  • Ikasgelako eta ikastetxeko eguneroko zereginetan, hizkuntza eta irudi ez-sexistak erabiltzea.
  • Hizkuntzaren erabilera inklusiboa balioestea.

 

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

IRIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

Analisia

Pentsamendu kritikoa

Parte-hartzea

Konpromisoa

Berdintasuna

Errespetua

 

  • Hizkuntzaren erabilera sexistaren ezaugarriak antzematen ditu, eta alternatiba ez-sexistak aurkitzen ditu.
  • Irudiak genero-ikuspegitik aztertzeko adierazleak identifikatzen ditu.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabileran dauden genero-desparekotasunak identifikatzen ditu.
  • Garrantzia ematen dio hizkuntzaren erabilera ez-sexistari, estereotiporik gabeko ezagutzak norbereganatu eta transmititzeko.
  • Hizkuntzaren erabilera ez-sexistaren aldeko jarrera du, pertsona guztiak barne hartzen dituelako.
  • Irudi sexistak baztertzen ditu, desparekotasuna eta diskriminazioa sustatzen dituzte-eta.
  • Hizkuntza eta irudi ez-sexistak erabiltzen ditu.
  • Talde-jardueretan gozatu egiten du.
  • Hizkuntza eta irudi ez-sexistak erabiltzeko ekarpenak egiten ditu.
  • Hizkuntza sexista erabiltzen badu, aitortu egiten du, eta ahaleginak egiten ditu berriro horrelakorik gerta ez dadin.
     

 

BIGARREN HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD-EN DESKARGATU

2.ZUTABEA. HIZKUNTZAREN ETA IRUDIEN ERABILERA EZ-SEXISTA. BIGARREN HEZKUNTZA

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

BIGARREN HEZKUNTZA

IRAKASLEAK ONDORENGOA LOR DEZAGUN...

HAU EGITEN DUT………………….

  • Ikasgeletan eta, oro har, ikastetxean erabiltzen dugun hizkuntzan sexismoa identifikatzea.
  • Ahozko eta idatzizko hizkuntza nola erabiltzen ditugun aztertzea. Halaber, zenbait esparrutan (publizitatea, komunikabideak, aisialdia, testu akademikoak eta abar) erabiltzen diren irudietan ageri den sexismoa aztertzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabilera dela-eta, alternatiba ez-sexistak eskaintzea eta erabiltzea.
  • Hizkuntzaren eta irudien erabileran dauden genero-desparekotasunak antzematea, eta estereotipo sexistei aurre egitea.
  • Ikasgelako eta ikastetxeko eguneroko zereginetan, hizkuntza eta irudi ez-sexistak erabiltzea.
  • Hizkuntzaren erabilera inklusiboa balioestea.
  •