Programatzeko tresnak

HAUR HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD-EN DESKARGATU

 

1. PENTSAMENDU KRITIKOA SEXISMOAREN AURREAN

 

HAUR HEZKUNTZA

HELBURUAK

  • Egunerokotasuna genero-ikuspegiarekin analizatzen ikastea.
  • Sexuagatiko edo generoagatiko diskriminazioak detektatzea.
  • Berdintasunaren alde eta sexismoaren aurka jarrera proaktiboa agertzea.
  • Genero-estereotipoak zer diren ezagutzea.
  • Ikastetxean berdintasunaren alde aurre egiten parte hartzea.
  • Genero-estereotipoen arabera jokatzen ez duten pertsonak errespetatzea.

 

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

IRIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

  • Analisia
  • Pentsamendu kritikoa
  • Partaidetza aktiboa
  • Konpromisoa
  • Berdintasuna
  • Errespetua

 

  • Genero-estereotipoak zer diren ezagutzea. 
  • Estrategiak erabiltzea, nire ingurunean gertatzen dena genero-ikuspegiarekin analizatzeko.
  • Genero-estereotipoen ondoriozko diskriminazioak identifikatzea.
  • Genero-estereotipoen arabera jokatzen ez dutenak errespetatzea. 
  • Ikastetxean berdintasunari buruz antolatzen diren jardueretan aktiboki parte hartzea.
  • Berdintasunaren alde eta sexismoaren kontra egitea.
  • Sexismo-ekintzek sortzen dizkion sentimenduak identifikatu eta izendatzea.
  •  
     

 

 

HAUR HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD-EN DESKARGATU

 

PENTSAMENU KRITIKOA SEXISMOAREN AURREAN

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

HAUR HEZKUNTZA

IRAKASLEAK ONDORENGOA LOR DEZAGUN...

HAU EGITEN DUT………………….

Irakasleentzako helburuak

  • Egunerokotasuna genero-ikuspegiarekin analizatzen ikastea.
  • Sexuagatiko edo generoagatiko diskriminazioak detektatzea.
  • Berdintasunaren alde eta sexismoaren aurka jarrera proaktiboa agertzea.
  • Genero-estereotipoak zer diren ezagutzea.
  • Ikastetxean berdintasunaren alde aurre egiten parte hartzea.
  • Genero-estereotipoen arabera jokatzen ez duten pertsonak errespetatzea.

 

 

 

LEHEN HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD-EN DESKARGATU

 

1. PENTSAMENDU KRITIKOA SEXISMOAREN AURREAN

 

LEHEN HEZKUNTZA

HELBURUAK

  • Eguneroko errealitatea genero-ikuspegiarekin analizatzen hastea.
  • Sexuagatiko edo generoagatiko diskriminazioak ezagutzea.
  • Berdintasunaren alde eta sexismoaren aurka jarrera proaktiboa agertzea.
  • Genero-estereotipoak zer diren ezagutzea.
  • Ikastetxean berdintasunaren alde aurre egiten parte hartzea.
  • Genero-estereotipoen arabera jokatzen ez duten pertsonak errespetatzea.

 

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

IRIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

  • Analisia
  • Pentsamendu kritikoa
  • Partaidetza aktiboa
  • Konpromisoa
  • Berdintasuna
  • Errespetua

 

  • Genero-estereotipoak zer diren ezagutzea. 
  • Estrategiak erabiltzea, ingurunean gertatzen dena genero-ikuspegiarekin analizatzeko.
  • Genero-estereotipoen ondoriozko diskriminazioak identifikatzea.
  • Genero-estereotipoen arabera jokatzen ez duten pertsonak errespetatzea. 
  • Ikasgelan eta ikastetxean berdintasunari buruz antolatzen diren jardueretan aktiboki eta errespetuz parte hartzea.
  • Berdintasunaren alde eta sexismoaren kontra egitea.

 

     

 

LEHEN HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD-EN DESKARGATU

 

PENTSAMENU KRITIKOA SEXISMOAREN AURREAN

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

LEHEN HEZKUNTZA

IRAKASLEAK ONDORENGOA LOR DEZAGUN...

HAU EGITEN DUT………………….

  • Eguneroko errealitatea genero-ikuspegiarekin analizatzen hastea.
  • Sexuagatiko edo generoagatiko diskriminazioak ezagutzea.
  • Berdintasunaren alde eta sexismoaren aurka jarrera proaktiboa agertzea.
  • Genero-estereotipoak zer diren ezagutzea.
  • Ikastetxean berdintasunaren alde aurre egiten parte hartzea.
  • Genero-estereotipoen arabera jokatzen ez duten pertsonak errespetatzea.

 

 

 

 

 

BIGARREN HEZKUNTZA: TUTORETZA

WORD-EN DESKARGATU

 

1. PENTSAMENDU KRITIKOA SEXISMOAREN AURREAN

 

BIGARREN HEZKUNTZA

HELBURUAK

  • Egunerokotasuna genero-ikuspegiarekin analizatzen ikastea.
  • Sexuagatiko edo generoagatiko diskriminazioak detektatzea.
  • Berdintasunaren alde eta sexismoaren aurka jarrera proaktiboa agertzea.
  • Genero-estereotipoak zer diren ezagutzea.
  • Ikastetxean berdintasunaren alde aurre egiten parte hartzea.
  • Genero-estereotipoen arabera jokatzen ez duten pertsonak errespetatzea

JARDUERA MOTA

 

 

 

 

 

EBALUAZIOA

IRIZPIDEAK

ADIERAZLEAK

  • Analisia
  • Pentsamendu kritikoa
  • Partaidetza aktiboa
  • Konpromisoa
  • Berdintasuna
  • Errespetua

 

  • Genero-estereotipoak zer diren ezagutzea. 
  • Estrategiak erabiltzea, nire ingurunean gertatzen dena genero-ikuspegiarekin analizatzeko.
  • Genero-estereotipoen ondoriozko diskriminazioak identifikatzea.
  • Genero-estereotipoen arabera jokatzen ez dutenak errespetatzea. 
  • Ikastetxean berdintasunari buruz antolatzen diren jardueretan aktiboki parte hartzea.
  • Berdintasunaren alde eta sexismoaren kontra egitea.
  • Sexismo-ekintzek sortzen dizkion sentimenduak identifikatu eta izendatzea. 

 

     

 

BIGARREN HEZKUNTZA: BESTE ARLOAK

WORD-EN DESKARGATU

 

PENTSAMENU KRITIKOA SEXISMOAREN AURREAN

 

NOLA LAGUNTZEN DIOGU IKASLEARI ONDORENGOAK GARATZEN? (irakaskuntza-ikaskuntza estiloa, curriculuma (mota ezberdinetako edukiak, gela-antolaketa, metodologia, ebaluazioa…)

 

BIGARREN HEZKUNTZA

IRAKASLEAK ONDORENGOA LOR DEZAGUN...

HAU EGITEN DUT………………….

  • Egunerokotasuna genero-ikuspegiarekin analizatzen ikastea.
  • Sexuagatiko edo generoagatiko diskriminazioak detektatzea.
  • Berdintasunaren alde eta sexismoaren aurka jarrera proaktiboa agertzea.
  • Genero-estereotipoak zer diren ezagutzea.
  • Ikastetxean berdintasunaren alde aurre egiten parte hartzea.
  • Genero-estereotipoen arabera jokatzen ez duten pertsonak errespetatzea.