Espinosa, M. A. (2006). Roles de género y modelos familiares. Sare 2005. Congreso Internacional: “Niñas son, mujeres serán”, 31-39. Gasteiz: Emakunde. Emakunde. (1988). El lenguaje más que palabras. Propuestas para un uso no sexista dellenguajes. Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritza. Emakunde. (1993). ¿Trasmitimos valores sexistas a través de los libros de texto? Vitoria-Gasteiz: Hezkuntza, Unibertsitatea eta Ikerketa Saila. Eusko Jaurlaritza. Emakunde. (1993). Cómo elaborar y seleccionar materiales coeducativos. Vitoria-Gasteiz: Hezkuntza, Unibertsitatea eta Ikerketa Saila. Eusko Jaurlaritza. Emakunde. (2008). Los hombres la igualdad y las nuevas masculinidades. Vitoria-Gasteiz: Emakunde. Emakunde. (2008). Euskararen erabilera ez sexista. Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritza. Emakunde. (2008). Guís del lenguaje para el ámbito educativo. Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritza. |
Debako Udala (2013). Ipuin, liburu eta film moreen gida. Deba: Ostolaza udal liburutegia.
Gida Morea (PDF): https://www.deba.eus/es/localidad/publicaciones/Gida%20morea.pdf
Arconada Melero, M. A. y más. (2016). A vueltas con la violencia.
Arnot, M. (2009). Coeducando para una ciudadanía en igualdad. Madrid: Ministerio de Educación y Ediciones Morata.
Bonal, X. (1997). Las actitudes del profesorado ante la coeducación. Propuestas de intervención. Barcelona: Graó.
Coll-Planas, G. eta Vidal, M. (2013). Dibujando el género. Barcelona-Madrid. Editorial Egales.
Díaz Aguado, M. J. (2010). Igualdad y prevención de la violencia de género en la adolescencia. Madrid: Ministerio de Sanidad y Política Social.
Esteban, M. L. (2017.) Feminismoa eta politikaren eraldaketak. Zarauz. Editorial Susa.
Odriozola, X. (2019). Ongiz-on! Maskulinitate tradizionala eraisten eta berdintasunaren eraikuntzan gizonen parte hartzea sustatzen. Donostia: Erein.
Moreno Llaneza, María Antonia. Queremos coeducar:
https://issuu.com/marianmoreno/docs/queremoscoeducar__2_